מלון ממילא ירושלים

מלון ממילא ירושלים 02-5482222 (פקס 02-5482220) רחוב המלך שלמה 11 מיקוד 94182

מלון ממילא בירושלים הינו מלון חדשני ומעוצב בן 5 כוכבים בנמצא במרכז העיר במרחק הליכה מהעיר העתיקה והכותל (כקילומטר מהמלון) וממרכזי הבילוי. המלון צמוד לאזור המסחר והבילוי אלרוב שדרות ממילא. שוק מחנה יהודה נמצא כ 1700 מטר מהמלון.
המלון בנוי מקונספט עיצובי וניכרת בו ההקפדה על עיצוב אישי של האדריכל והמעצב האיטלקי, פיירו ליסוני לכל אזור ואזור במלון.

לובי המלון מעוצב עם ריהוט מודרני, שולחנות וכורסאות בקו עיצובי שונה אחד מהשני. אח מבוערת נמצאת בין שני קירות במרכז הלובי וספרי עיצוב שונים מונחים על שולחנות נמוכים ולא נוחים.
דלת הכניסה למלון מתחכמת ולא יחודית. השוער יפתח עבורכם את הדלת אל מבואה קטנה וממנה יש דלת זכוכית ידנית נוספת המובילה אל המלון.
כדאי מאוד לנצל את שירותי החנייה של המקום שעולים 50 ש"ח ללילה. השוער יביא ויחזיר עבורך את הרכב בעת הצורך ולא יהיה צורך לבזבז זמן רב בחיפוש חנייה.
ליתר בטחון מומלץ לצלם את האוטו מכל כיווניו לפני מסירתו לנהג אחר לשם חנייה.

בגג המלון ממוקם בית קפה מסעדה אשר צופה אל העיר העתיקה. ארוחת הערב עשויה להיום שם או בחדר האוכל. ניתן לשתות קפה בין שעת הארוחות אך כדאי לברר את המקום חלבי או לא בהתאם לשעה ביום.
זמני הארוחות בסוף שבוע (מעודכן ל2-2011)
ארוחת שישי: 18-21
ארוחת בוקר ביום שבת: 06:30-10:30 (אוכל קר בלבד עקב שמירה על כשרות)

ארוחת צהריים ביום שבת: 13-15

ארוחת הערב של יום שישי עלתה לנו כ 700 ₪ לזוג ללא יין ובהחלט לא היתה מוצדקת! הארוחה היתה בינונית לחלוטין, טעימה אך לא מגוונת ומשעממת. ברווז, בקר, עוף ומעט תוספות. במפתיע- הקינוחים בארוחה (לא חלביים!) היו מעולים והמבחר שלהם היה רב מאוד.

ארוחת הבוקר היתה מצוינת עם מבחר ראוי אך לא מוגזם של לחמים, מתאבנים, סלטים ודגים שונים.
באף אחת מהארוחות לא היה ניתן להשיג משהו, לא משנה מה, חריף. פלפל חריף, רוטב חריף וכו.
הבריכה בינונית בגודלה ונמצאת בחדר סגור ולא בחוץ. יתרון בחורף אך חסרון בקיץ

בימי שבת יוצא לעיתים סיור מאורגן בן שעתיים שלוש אל עבר רובעים שונים בירושלים. כדאי מאוד להצטרף לסיור מאורגן בירושלים מכיוון שללא הדרכה מקצועית לא ניתן להבין אפילו שמץ מהמראות ולחוות את המקומות השונים. מדריכי הטיולים מכירים כניסות וחצרות נסתרות המובילות אל מיצפים ואתרים שונים אשר לא ניתן להגיע אליהם ללא ידיעה מראש.

במלון 192 חדרים. חדרי המלון הרגילים אינם גדולים אך מעוצבים מאוד בטוב טעם.
הושם דגש מיוחד על חדר האמבטיה. האמבטיה עצמה גדולה, מלבנית ומעוצבת, המים זורמים ישירות מדופן האמבטיה במעין מפל מים זעיר.

בחדר האמבטיה ישנו טוש מקלחת איכותי וגדול והמקום גדול ומרווח. כל חדר האמבטיה מוקף בזכוכית שקופה ולא בקיר אטום ובכך מתקבל רושם שהחדר גדול מהרגיל.

קיר הזכוכית של האמטיה הינו יחודי- בלחיצת כפתור הוא משתנה והופך להיות מט לחלוטין ולא שקוף, ובכך מתאפשר שמירה על הפרטיות. לחיצה נוספת והחלון שקוף שוב.
הארון עצמו גדול ובתוכו מגירות עם מסילה הידראולית- חלומה של כל אישה המבינה ענין.
בחדרים עצמם אין נוף משביע את הדעת והם פונים לכביש הראשי או לבנינים אחרים. בסויטות יש ככל הנראה נוף לעבר העיר העתיקה.
בחלק מהחדרים ישנה מיטת קינג סייז ובחלק יש שתי מיטות נפרדות צמודות זו לזו. כדאי לוודא את הענין בקבלה טרם קבלת החדר.

במלון יש חיבור אלחוטי WIFI בתשלום. לא טרחנו לבדוק את מחיר החיבור האלחוטי מהיכרות מוקדמת עם העלויות הגבוהות של המלונות עבור שירותי אינטרנט. בנוסף יש מקלדת מחשב ליד בטלויזיה המאפשרת אינטרנט קוי בתשלום.
המיני בר במלון הינו אוטומטי ומחייב ישירות את החשבון על שימוש בו. גם כאן המחירים הינם שערוריה. אם מחירי הפריטים במקרר המיניבר היו זולים משמעותית היינו לוקחים מספר רב של פריטים גם ללא צורך. ניתן לרכוש שישית מים וחטיפים מחוץ למלון בפיצוציה שפתוחה רוב שעות היום.

לסיכום: מלון ממילא בירושלים הינו מלון יחודי, מעוצב ומענין המספק חוייה יחודית. אין

בו פעילויות מיוחדות לילדים או הופעות צעקניות למבוגרים והוא מתאים לבילוי שקט ויוקרתי. מומלץ להגיע אליו דרך הסדר כלשהו- למשל כנס מקצועי או ארוע אחרת עלותו

גבוהה למדי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *